.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عادی شدن شرایط جایگاه سوخت در غرب مازندران/بی‌تدبیری که نباید به راحتی از کنار آن گذشت
شرایط جایگاه سوخت در غرب مازندران عادی شده ولی نباید نسبت به تدبیری انجام شده بی‌تفاوت بوده و افراد مقصر در این موضوع پاسخگو مردم باشند.

به گزارش شمال نیوز، مشکل تامین سوخت در برخی از جایگاه‌های غرب استان مازندران باعث ایجاد صف‌های طولانی چندین ساعته طی دو روز گذشته در غرب مازندران شده است.

گفته می‌شود به دلیل تعمیراتی که در پالایشگاه‌ها ایجاد شده بود، استان گیلان که منبع تامین کننده سوخت سه شهر غرب استان بوده از تامین سوخت به منظور رفع نیازمندی‌های خویش خودداری کرده بودند، انتقال سوخت تا حدودی مشکلات جدی برای مردم و مسافران تابستانی ایجاد کرده بود.

مسؤولان برای انتقال بنزین از ساری و کرج اقدام کردند که دل‌نگرانی بومیان و تلاش مسافران برای تامین سوخت و از طرفی شانتاژهای خبری برخی از کانال‌های معاند باعث شد که هجوم به سمت پمپ‌های بنزین زیاد شود.

 

 

با تلاش‌های انجام شده و با وجود مشکلات دو روزه که مردم در غرب استان برای تامین سوخت داشتند، از صبح امروز وضعیت در جایگاه‌های سوخت در غرب استان بنا به اظهارات مدیر توزیع و پخش فراورده‌های نفتی ساری و غرب استان مازندران عادی است.

 

حسینعلی طالبی در ارتباط با آخرین وضعیت تامین سوخت در منطقه غرب استان، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط در پمپ‌های بنزین حوزه‌های فعالیت ساری عادی بوده و مشکلی از این بابت نداشتیم.

وی در ارتباط با مشکل تامین سوختی که در محمودآباد و شهرهای ساحلی غرب مازندران به وجود آمد، افزود: ماشین نفت‌کش ما در حین تردد دچار نقص فنی شد که همین موضوع ممکن است باعث تاخیر در سوخت‌رسانی شده است.

 

شرایط پایدار سوخت‌رسانی در غرب مازندران/ جایگاه‌های سوخت خلوت است

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: جایگاه‌های سوخت غرب استان درحال حاضر خلوت است و مشکلی در زمینه سوخت‌رسانی نداریم.

تورج امانی درباره ماجرای کمبود بنزین غرب مازندران اظهار کرد: تامین سوخت پمپ‌های بنزین غرب مازندران مشکلاتی به وجود آورد که به‌دلیل مسائل فنی بوده است.

وی با بیان اینکه به سمت شرایط پایدار سوخت‌رسانی رسیدیم، افزود: در حال حاضر جایگاه‌های سوخت غرب مازندران خلوت است و مشکلی در زمینه سوخت‌رسانی نداریم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس تصریح کرد: تغییر در مبدأ نفت‌کش‌ها و بروز ترافیک جاده‌ای موجب تأخیر در سوخت‌رسانی شد که بالا رفتن تقاضا و حضور گسترده گردشگران در مناطق مختلف غرب مازندران این موضوه را تشدید کرد ولی با دستور ویژه استاندار برای رفع نیازهای سوختی این مشکل مرتفع شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 آنچه که در تامین سوخت جایگاه‌های پمپ‌های بنزین باید مورد توجه قرار گیرد، ذخیره‌سازی کافی و پیش‌بینی تامین نیازمندی‌ها به ویژه در شهرهای شمالی کشور که شاهد حضور گردشگران هستیم و واقعا غیرمنطقی به نظر می‌رسد به خانواده‌ای که در گرمای هوا برای تامین سوخت به پمپ بنزین مراجعه کرد اعلام کنیم که 48 ساعت دیگر این مشکل حل می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.